05.Μελέτες έρευνας αγοράς και Μαρκετιγκ (MarketingPlan).
06.Διοίκηση έργων και Αναπτυξιακά προγράμματα.
07.Έρευνα και ανάλυση της εμπορικής δραστηριότητας των επιχειρήσεων.
Χρηματοοικονομικές υπηρεσίες
01.Αποτύπωση της χρηματοοικονομικής εικόνας της επιχείρησης, αξιολόγηση της κατάστασης- προτάσεις για βελτίωση παρακολούθηση αποτελεσμάτων βάσει αριθμοδεικτών.
02.Ανάπτυξη και παρακολούθηση ταμειακών ροών (CASH FLOW).
03.Αξιολόγηση των αναγκών και του κόστους δανεισμού της επιχείρησης. Επιλογή του καταλληλότερου τρόπου χρηματοδότησης (μακροπρόθεσμα, βραχυπρόθεσμα, κλπ). Αξιοποίηση νέων χρηματοοικονομικών προϊόντων (leasing, factoring, venture capital)
04.Σύνταξη και Παρακολούθηση Προϋπολογισµών (budgeting).
05.Αναδιάρθρωση ενεργητικού – παθητικού, αναμόρφωση της χρηματοοικονομικής εικόνας της επιχείρησης και αναβάθμιση της πιστοληπτικής της ικανότητας.